مشاوره تحصیلی پیرانشهر

آگاهی، هدف، برنامه ریزی

مشاوره تحصیلی پیرانشهر

آگاهی، هدف، برنامه ریزی

کار با ورقه ی مسی کلاس نهم

 

 

تهیه شده توسط فرشته فتح الهی

کار با نرم افزارهای کامپیوتری و ساخت بازی توسط مهندسان کلاس نهم

 

 

 

 

ساخت جا چسبی توسط دانش آموزان کلاس نهم 

 

 

 

 

 

 

ساخت مدار آهنگین و لحیم کاری  دانش آموزان کلاس هشتم 

 

 

 

ساخت دوچرخه با ورق گالوانیزه  دانش آموزان کلاس هشتم

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                         

 

 

 

ساخت جا کلیدی با نمد توسط دانش آموزان کلاس هفتم 

 

روژین محمودی

 

 

 

ساخت جا کلیدی توسط دانش آموزان کلاس هفتم 

 

 

ساخت تخته پاک کن وایت برد دانش آموزان کلاس هفتم 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
صلاح الدین رحمتی

نظرات  (۱۱)

۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۱:۵۲ کوثر ابراهیم آقا

سلام  کلاس هفتم هستم از دبیرستان فرهیختگان روستای کلیچ 

۰۷ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۵ روژین محمودی

با سلام خسته نباشید خدمت شما بنده روژین محمودی هستم من وبلاگ شما را دیدم عالی بودند لطفا از کار های هنری دیگر دبیرستان فرهیختگان عکس های دیگری را هم بگذارید

 

۰۷ آذر ۹۸ ، ۲۳:۲۲ کیان خضری

با ارض سلام بر معلم عزیز از شما متشکرم از این وبلاگ

 

۰۸ آذر ۹۸ ، ۱۳:۱۶ حاصل رکابدار

باعرض سلام به معلم زحمت کش آقای رحمتی از شما ممنونم بابت این لطفتون 

۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۳:۱۰ فردین رکابدار

با تشکر از زحمت های اقای رحمتی وعرض  خسته نباشید بخاطر  عکس های مدرسه ی فریختگان از شما تشکر می کنیم 

۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۱ پریسا شوانی

با سلام و عرض احترام به اقای رحمتی عزیز و زحمت کش  به خاطر این وبلاگ ممنون هستم

۱۳ آذر ۹۸ ، ۲۱:۳۷ فرزین ابراهیمی

سلام از ارسال تصاویر ممنونم۰۰۰۰۰۰۰$۰۰۰۰۰

 

۱۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۹ فردین فتح الهی

سلام خسته نباشید بنده فردین هستم هم از بلاگ ها عالی بود و از آقایرحمتی تشکر می کنم

۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۱۸ شروین احمدنژاد

با سلام و عرض احترام به معلم عزیز آقای رحمتی به خاطر این وبلاگ متشکرم

سلام از ارسال نظرات ممنونم......$........

۲۵ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۳۵ مرضیه عبدالهی

سلام و درود به شما معلم گرامی  من از معلمم اقای رحمی بسیار تشکر میکنم که به من در فعالیت ها و کارهای عملی کمک کردید با سپاس به امید دیدار مجدد. 🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی